Penafian/Disclaimer

Peringatan Penting :Laman Blog Dewasa. Untuk bacaan 18 tahun ke atas sahaja.
Segala kandungan yang terdapat dalam blog ini adalah pendapat dan pengalaman peribadi penulis semata-mata. Kami tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kemudaratan fizikal & mental atau perlanggaran mana-mana undang-undang ketika menggunakan apa jua kandungan di laman blog ini. Tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang telah mati. Sekiranya ada hanyalah secara kebetulan sahaja.
Harap maklum.

Earn

banner

21 November 2007

Prelude

Pertama kali membaca blog ini, anda semua jangan terkejut. Ianya tiada kaitan dengan mana-mana individu yang terlampau. Cuma kandungan dalam blog ini mungkin terlampau dari norma masyarakat kita yang sulit membincangkan tentang seks.


Seks - semua orang mengetahui perkataan keramat ini. Ada yang terbuka membincangkannya tidak kurang pula yang jijik mendengarnya. Tetapi bagiku terpulanglah bagai mana individu itu meninterpertasikan perkataan dan perbuatannya, aku tetap menghargainya kerana bagiku kehidupan ini lebih bermakna dengan adanya seks.

Seks atau sex jika pada bahasa hanyalah merujuk kepada jantina dalam bahasa Melayu, lelaki atau perempuan. Tetapi jika ditelusuri maksudnya, seks bukan sekadar jantina. Seks sering dikaitkan dengan hubungan (halal atau haram) antara lelaki dan perempuan dan perkara yang sewaktu dengannya.

Bagiku, seks bukan sekadar hubungan tersebut. Selagi ia ada kaitan dengan lelaki atau perempuan, maka ia adalah seks. Kerana seks pada asasnya adalah berkaitan dengan jantina, lelaki atau perempuan.


Jadi dalam kesempatan menulis dalam blog ini, aku akan 'bongkarkan' segala yang tersimpan untuk tatapan peribadi kerana aku sememangnya gemar menulis terutamanya dalam genre ini tetapi masa yang amat terhad membataskan aku berkarya dengan lebih santai.

Tiada ulasan:

cbate