Penafian/Disclaimer

Peringatan Penting :Laman Blog Dewasa. Untuk bacaan 18 tahun ke atas sahaja.
Segala kandungan yang terdapat dalam blog ini adalah pendapat dan pengalaman peribadi penulis semata-mata. Kami tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kemudaratan fizikal & mental atau perlanggaran mana-mana undang-undang ketika menggunakan apa jua kandungan di laman blog ini. Tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang telah mati. Sekiranya ada hanyalah secara kebetulan sahaja.
Harap maklum.

27 April 2008

Pengalaman Pertama Melancap

Sudah agak lama aku tidak menulis untuk blog ini, kerana kekangan waktu dan kerja yang semakin bertambah membataskan waktu untuk menukilkan sesuatu didalam blog ini.


Kali ini aku akan menceritakan kisah bagaimana pertama kali aku melancap atau masturbation. Aku rasa semua orang pernah melakukan aktiviti ini tak kirakah lelaki mahupun perempuan. Melancap merupakan satu aktiviti yang mana merangsang keseluruhan badan terutama sekali alat kelamin iaitu zakar dan vagina. Bagi lelaki zakar merupakan tempat penting untuk dirangsang manakala bagi wanita pula bahagian seperti payudara dan biji kelentit.


Alamak!!! Terlebih sudah!!! Hehe...Lupa la pulak, aku tulis ni nak bagitau pengalaman aku, bukannya nak bagi kuliah. Nanti orang bisan pulak baca kuliah aku ni.


Okeylah, berbalik kepada pengalaman aku tadi, aku mula melancap sekitar umurku12 tahun. Masa tu, aku belum berkhatan pun. Sebab aku nie rajin membaca, jadi semua benda aku baca termasuklah cerita lucah. Aku ingat lagi masa aku tengah baca satu citer lucah tetiba aku rasa "adik" aku naik mencanak. Mula-mula aku terasa agak sakit sikit lah sebab masa tu, kulup lum buang lagi. Lama-lama mula rasa sedap la pulakk!!Tak lama lepas mencanak tu keluar la air melekit jernih dari lubang adik aku.Mula-mula rasa takut gak. Lepas baca buku kat library barulah aku tau tu la rupanya air mazi, yang keluar ketika waktu kita stim..Hehehe...


Sejak dari aritu, aku mula terangsang dengan benda-benda yang lucah. Masa tu pantang tengok gambar seksi sikit, aku tampal dalam buku buat modal melancap.Masa tu aku melancap sekadar menegangkan adik ajer. Jadi air mani lum keluar lagi masa tu.


Tak lama sebelum aku khatan(bersunat), masa tu tengah dok belek majalah omputih yang pakai bikini dalam majalah abang aku (aku curi-curi tengak masa tu), aku mula mengosok adik dengan tangan sampai kulup aku betul betul terbuka, dan pada masa tu aku dapat rasakan sesuatu akan terpancut dari adik aku. Rasanya lebih sensasi daripada aku kencing. Tak lama lepas tu, cecair warna putih pekat memancut keluar dari adik aku menyebabkan cadar aku basah. Mula-mula rasa cuak jugak tapi betul-betul nikmat!!!. itulah pertama kali aku mengeluarkan mani aku. Cepat-cepat aku lap cadar (takut mak perasan plak,maklumlah budak baru belajar) dan bersihakan adik aku. Saat itu, aku masih lagi merasa sensasinya keluar mani dari batang zakarku.


Tak silap aku, 2 bulan lepas kejadian itu, cuti sekolah dan aku tamat Darjah 6 dan seminggu lepas cuti tu, aku pun berkhatan. Masa tu rasa bangga la sebab tak lama lagi dah jadi dewasa. Rupanya aku dah dewasa lebih awal dari tu. Sebab bila aku tanya kekawan aku, bila mula diaorang mimpi basah, kebanyakannya menyatakan lepas sunat.atau umur 14-15 tahun. Tapi aku tak sempat mimpi dah basah depan mata.


Itulah cerita pengalaman aku bagaimana aku mula melancap dan berkhatan.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

macam sial!

Tanpa Nama berkata...

wow.. aku pon sama melancap masa belum sunat.. perghh sedap wooo kalo nak dibandingkan ngan lepas sunat. rasa nyesal pulak sunat...

Tanpa Nama berkata...

Aku suka bogel-bogel sejak kecik lagi. Masa umur 5-6tahun aku suka bogel kat verandah rumah. Sampai keluar air putih pekat (bukan cam air mani). Start darjah enam lepas sunat, pun aku layan berbogel kat luar rumah, sampai satu masa, satu malam aku bogel atas katil sambil gesel2 batang, aku rasa kote aku padat dan padu. Aku teruskan jugak, skali keluar air yang berlainan sikit dan baunya aku x suka. Rupanya itulah air mani. Sampai harini, aku masih lagi melancap & kalau boleh nak try lubang yang betul.